Известие

Collapse
No announcement yet.

Новата Alfa Romeo Giulia - продължение

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Че не всичко е коне - не е, ще видим и останалите показатели на новите дизелови двигатели, но като цяло къде е смисъла да търкаляш по-голям двигател с по-малка мощност?


    Comment


    • Трябваше да име голям дизел. Това е единственото, което не ми харесва. Може би ще пуснат до година, амаааа файда.
      www.t-auto.bg

      Носачи ATEC, Авточасти, Масла Bardahl, Motul, Castrol, Mobil < - клик

      Comment


      • Първоначално публикувано от acho_ Покажи съобщение
        Че не всичко е коне - не е, ще видим и останалите показатели на новите дизелови двигатели, но като цяло къде е смисъла да търкаляш по-голям двигател с по-малка мощност?
        Разработването на модели двигатели въобще не е евтино. Много по-евтино излиза да разработиш една платформа, върху която да градиш различните модификации.
        A20DTH ЖТД ама не баш
        1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
        Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

        Comment


        • Първоначално публикувано от AttilaSL Покажи съобщение
          Цени:
          Е убо де, ний с бензинките ко прайм....
          По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
          конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
          Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
          Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

          Comment


          • Първоначално публикувано от dimitar_vd62 Покажи съобщение
            Е убо де, ний с бензинките ко прайм....
            Чакаме цени за 2.0 Турбо бензиновата версия.
            Тая ценова листа за дизелите според мен въобще нема да е актуална - поне за България.
            В някои UK сайтове говорят за цени 22000 - 25000 паунда за базовите бензинови версии - колко ше е истина един господ знае.

            За по-голям дизел ако ще е с цена близка до тази на Гибли-то ... май нема да има много смисъл
            Last edited by DiStefano; d.m.y г., 05:24.
            Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 210 кавала ... и малко отгоре
            Alfa Romeo 159 1.9 JTDm SW .. бързият влак
            Renault Clio DCi 2018 .. без коментар .. да е щастлива жената

            Comment


            • Аз голям дизел засега не виждам.

              2.0 /280 коня може би си струва, ако е с обявените показатели под 5,5 секунди от 0-100км/ч.

              А действително ако големият дизел е на цената на Гиблито, а бре дори и да е може и да си струва.Виж, ако е на цената на Мазерати GTS няма да си струва.

              То и дизайна на то модел специално не блести с кой знае какво.


              Иска ми се да видя моделът им конкурент на 5-та серия на БМВ, на 6-та на ауди и на Е- класата на мерцедес.
              Alfa Romeo 159 2.4 JTDm -200 алфистки коня+ 30/40/ до 50 тунинговани коня

              Comment


              • Ако данните за ускорение и разход са верни, наистина к.с. нямат значение.
                Attached Files
                Alfa Romeo Stelvio 2.2 JTDm Q4 Lusso, Alfa 166 2.4 JTD 20V, Alfa 159 2.0 JTDm, Piaggio NRJ Power DT; EX: Alfa Romeo Giulietta MA; Alfa Romeo 166 JTD; Alfa Romeo 156 SW 1.9 16v JTD; Alfa Romeo 156 2.4 jtd, Alfa 147 TS, Chrysler Grand Voyager 2.8

                Comment


                • Първоначално публикувано от gorang Покажи съобщение
                  Ако данните за ускорение и разход са верни, наистина к.с. нямат значение.
                  Така вече има логика, въртящият момент на 2.4-ката, че и отгоре при 180 коньовата версия, но на по-малък обем


                  Comment


                  • Giulia Ti

                    https://www.youtube.com/watch?v=EOmEV1mqG8A
                    Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 210 кавала ... и малко отгоре
                    Alfa Romeo 159 1.9 JTDm SW .. бързият влак
                    Renault Clio DCi 2018 .. без коментар .. да е щастлива жената

                    Comment


                    • Първоначално публикувано от gorang Покажи съобщение
                      Ако данните за ускорение и разход са верни, наистина к.с. нямат значение.
                      От къде е информацията?
                      Мерси предварително
                      Now: 156 2.5 V6 24V
                      Ex: 147 Ti, GT V6, 147 1.6, 145QV, 155 TS, Gtv Cup pack, 75 1.6 I.E.

                      Comment


                      • Красота

                        Comment


                        • Вече е официално



                          Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 210 кавала ... и малко отгоре
                          Alfa Romeo 159 1.9 JTDm SW .. бързият влак
                          Renault Clio DCi 2018 .. без коментар .. да е щастлива жената

                          Comment


                          • http://m.carconfigurator.alfaromeo.c...1|LAY|LCB|RS3| италианския конфигуратор

                            Sent from my SM-G920F using Tapatalk
                            Alfa Romeo Stelvio 2.2 JTDm Q4 Lusso, Alfa 166 2.4 JTD 20V, Alfa 159 2.0 JTDm, Piaggio NRJ Power DT; EX: Alfa Romeo Giulietta MA; Alfa Romeo 166 JTD; Alfa Romeo 156 SW 1.9 16v JTD; Alfa Romeo 156 2.4 jtd, Alfa 147 TS, Chrysler Grand Voyager 2.8

                            Comment


                            • Добре де, аз не мога да разбера за какво ни е голям дизел, при положение че има мощни турбобензини. ТИ версията с 280 коня би трябвало да предлага добра алтернатива на шестака дизел и като динамика, и като икономия. А и големите дизеляци май доста тежат (не знам дали това е закон или просто често наблюдавано явление).
                              Според мен са преценили че трилитровия дизел скоро ще бъде морално остарял, за да бъде поставят тепърва в кола, която ще се продава от 2017 и малко от 2016. И сигурно и неговите вредни емисии не са много истински
                              2003 166 3.0 V6 Distinctive, 2016 Skoda Fabia 1.2TSI DSG
                              ex 33 1.5 Boxer, 155 1.8 T.S., 156 2.0 T.S., 166 2.5 V6, 159 2.4 JTDm Q-Tronic
                              sigpic

                              Comment


                              • Абе немците си продават големи дизеляци и се купуват повече от бензините. Все пак гонят високи продажби. Трябва да има дизел между 250-300 коня поне, щото като гледам BMW добре си продават М-ковия дизел, даже са направили и такъв с 4 турбини и над 400 коня. И комби трябва да пуснат, щото при 159 повечето продадени са комбита. Абе бая хляб има да се яде, за да гоним швабите.
                                www.t-auto.bg

                                Носачи ATEC, Авточасти, Масла Bardahl, Motul, Castrol, Mobil < - клик

                                Comment

                                Working...
                                X